Elindult a blog!

2012.10.23. 00:25

Elindult ez a blog is! Éljen! :)

Lelkes nyelvtanuló vagyok. Ezt a blogot azért indítottam, hogy legyen hely 'játszani' a nyelvekkel a komolyabb blogom mellett.

A komolyabb blogomban a cél, hogy megtanuljak kínaiul (mandarin), szerbül, finnül, norvégul és koreaiul. Amilyen gyakran csak tudok, töltök fel új leckéket ezekből a nyelvekből, ezt komolyan gondolom, nem fogom abbahagyni. Azonban én nem vagyok tanár: azt dokumentálom, ahogyan én tanulom a nyelveket. A blogot két okból vezetem: előfordul, hogy az adott nyelven beszélők kijavítanak (amiért mindig hatalmas köszönet!), ha valami rosszul van fent (azaz rosszul tanultam meg), másrészt egy fapados, bár ingyenes lehetőség azoknak, akik szeretnének nyelveket tanulni. Ha felkeltette valaki érdeklődését, megtalálja a linket jobboldalt a linkgyűjteményben.

Ez a blog más: itt ne várjon senki sem sűrű frissítéseket, itt soha nem - de legalább is nagyon ritkán - fogok tanulni. Nekem szimplán szórakozás, hogy bele-bele kóstolok különféle nyelvekbe. És erről miért vezetek blogot? Mert ezeket eddig is leírtam, csak egy füzetbe. Nyelvet tanulni pedig jó dolog, hátha valakinek meghozza a kedvét.

És az egész mégsem hasztalan! Bár mint mondtam, itt tanulásról szó sincs, mégis mindeközben passzív nyelvtudást szerzek. Ebből jóval könnyebb lesz kiindulni, ha valaha komolyan vennék egy nyelvet innen.

És végül egy előzetes lista, amikre lehet számítani itt:

  • kínai (kantoni)
  • török
  • vietnami
  • perzsa
  • orosz
  • arab
  • német
  • spanyol
  • cseh
  • héber
  • hindi
  • izlandi
  • mongol
  • skót
  • svéd
  • thai
  • görög
  • szuahéli
  • lengyel
  • grúz

A bejegyzés trackback címe:

https://jatsszunkanyelvekkel.blog.hu/api/trackback/id/tr444863634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.10.24. 18:00:20

Sok sikert!

Adott esetben svéd vonalon szívesen segítek - nem ígérem, hogy rendszeresen követni fogom a blogjaidat, de ha van valami kérdésed, írjál nyugodtan.
Én is írok a blogomon néha északi germán nyelvi kérdésekröl, pl itt:
noreg.blog.hu/2011/01/30/avnyktring
noreg.blog.hu/2012/09/04/hamis_baratok_583
noreg.blog.hu/2010/12/01/egy_kis_norveg

Perdition 2012.11.07. 21:01:14

Szia!

Köszönöm! :) Ha majd előkerül a svéd, elképzelhető, hogy igénybe veszem a segítségedet. A blogod is érdekesnek tűnik, hamarosan jobban beleolvasgatok :)

α Ursae Minoris · http://noreg.blog.hu/ 2012.11.10. 12:43:17

@Perdition: OK, nagyon szívesen; és köszönöm a pozitív visszajelzést!
süti beállítások módosítása